Opis stanowiska:
- Bieżąca współpraca z armatorami, spedytorami,
- Rejestracja zleceń transportowych w systemie operacyjnym;
- Koordynacja i kontrola procesu realizacji zamówienia;
- Prowadzenie korespondencji mailowej lub telefonicznej z Klientem oraz wewnętrznymi działami obsługującymi zlecenie;
- Przygotowanie zlecenia do fakturowania po zakończonym transporcie;
- Komunikacja wewnętrzna ze wszystkimi działami firmy oraz reprezentowanie interesów Klienta wewnątrz firmy;
- Dbałość o budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz o budowanie reputacji Spółki;
- Podejmowanie aktywnych działań w przypadku wystąpienia zakłóceń w przebiegu realizacji zleceń.
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie;
- Umiejętność obsługi komputera; MS Word, Excel, Outlook.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej; samodzielność
- Umiejętność pracy w zespole;
- Znajomość angielskiego na poziomie komunikatywnym min. A2/B1 ,
- Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;
- Pracowitość,
- Doświadczenie w obsłudze klienta, w branży logistycznej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie na perspektywicznym rynku kontenerowych przewozów kolejowych
- Dodatkowe premie kwartalne po okresie próbnym
- Nagrody półroczne
- Praca jednozmianowa 8-16
- Możliwość rozwoju i zdobycie nowych kwalifikacji
- Ubezpieczenie grupowe i system nagród za polecenia pracowników
- Możliwość korzystania ze świadczeń ZFŚS (dofinansowanie wczasów, bony, pożyczki)
- Pracę w przyjaznej atmosferze i długofalową współpracę