MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Opis stanowiska:

  • Bieżąca współpraca z armatorami, spedytorami,
  • Rejestracja zleceń transportowych w systemie operacyjnym; 
  • Koordynacja i kontrola procesu realizacji zamówienia;  
  • Prowadzenie korespondencji mailowej lub telefonicznej z Klientem oraz wewnętrznymi działami obsługującymi zlecenie; 
  • Przygotowanie zlecenia do fakturowania po zakończonym transporcie; 
  • Komunikacja wewnętrzna ze wszystkimi działami firmy oraz reprezentowanie interesów Klienta wewnątrz firmy;
  • Dbałość o budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz o budowanie reputacji Spółki;
  • Podejmowanie aktywnych działań w przypadku wystąpienia zakłóceń w przebiegu realizacji zleceń.

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie;
  • Umiejętność obsługi komputera; MS Word, Excel, Outlook.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej; samodzielność
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Znajomość angielskiego na poziomie komunikatywnym min. A2/B1 ,
  • Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;
  • Pracowitość,
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, w branży logistycznej będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy: 

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie na perspektywicznym rynku kontenerowych przewozów kolejowych
  • Dodatkowe premie kwartalne po okresie próbnym
  • Nagrody półroczne
  • Praca jednozmianowa 8-16
  • Możliwość rozwoju i zdobycie nowych kwalifikacji
  • Ubezpieczenie grupowe i system nagród za polecenia pracowników
  • Możliwość korzystania ze świadczeń ZFŚS (dofinansowanie wczasów, bony, pożyczki)
  • Pracę w przyjaznej atmosferze i długofalową współpracę
Skontaktuj się z nami

Justyna

+48 538 187 184

Podziel się szansą

Jesteś zainteresowany/a tą ofertą pracy?

Podaj swój adres e-mail, a my wyślemy do Ciebie link umożliwiający odpowiedź na ofertę.